O nás
V našom prvom článku nášho blogu, by sme Vám radi priblížili celú našu ideu a myšlienku založenia spoločnosti PRESTON CHAMPAGNE ADVERTISING AGENCY. Chceli by sme týmto článkom odpovedať aj na otázky: Prečo ďalšia reklamná agentúra? Čo nové by ste chceli priniesť do reklamy na Slovensku?
Myšlienka založiť vlastnú reklamnú agentúru bola v nás už dlhšiu dobu. Na slovenskom trhu je pomerne veľké množstvo reklamných agentúr. My osobne rešpektujeme väčšinu agentúr na Slovensku, avšak činnosti, ktoré vykonávajú niektoré z nich sa podľa nášho úsudku nedajú považovať za kreatívne. Preto sme založili vlastnú reklamnú agentúru s vlastným pohľadom na svet reklamy. Nápady, ktoré ponúkame klientom, môžu vyznieť niekedy ako doslova šialené, avšak v konečnom dôsledku spĺňajú svoj účel veľmi spoľahlivo. Odbočili sme však od úplného vzniku „Prestona“. Už pri samotnom vymýšľaní názvu sme chceli dosiahnuť odlišnosť. Nechceli sme ísť smerom začiatočným písmen mien zakladateľov, ani rôzne skratky z mien. Chceli sme niečo úplne iné. Inšpirovala nás pri názve francúzska elegancia a tradícia. Presne to, čo chceme budovať v našej firme. Po neúspešných názvoch sa nám zrazu zrodila myšlienka Preston Champagne. Názov v nás evokoval stabilitu, úspech, eleganciu a tradíciu. Farby sme tiež zvolili v pomerne krátkej dobe. Keďže máme vysoké ambície, zvolili sme farbu víťazov zlatú. Neradi by sme vo Vás evokovali pocit, že sme namyslení to nie. Ani nemáme v úmysle súťažiť s top agentúrami na Slovensku. My si myslíme, že na našom trhu je dostatočne veľa miesta pre ďalšiu kvalitnú reklamnú agentúru. Nakoľko nie súperenie ale spolupráca je to, čo musí vykonávať každá agentúra pre svoj úspech. V predošlých pár riadkoch sme Vám zodpovedali prvú otázku, prečo ďalšia reklamná agentúra.
Čo nové by sme chceli priniesť? Naša agentúra neustále sleduje nové trendy vo svete reklamy, na základe ktorých sa často inšpirujeme. Prinášame však nový pohľad na reklamu. Naša idea je okrem klasických reklamných kampaní prinášať aj nové, jemne kontroverzné kampane. Slovensko je podľa nášho názoru dostatočne trhovo pripravená pre kontroverznejšie kampane. Štýl, akým pristupujeme ku klientom je možno nezvyčajný ale je účinný. Už na prvom stretnutí s klientom hľadáme také riešenia, ktoré sú pre klienta veľmi výhodné z ekonomického pohľadu. Miesto klasického míňania financií od klienta, sa snažíme nájsť čo najlepší kompromis. Kampaň nech už je hocijaká, musí byť ekonomická pre klienta či už z pohľadu jeho prvotného vkladu tak aj z pohľadu výstupu. Pritom to nechce veľa. Ide iba o správne načasovanie a vhodnú kombináciu marketingových nástrojov.